piatok 2. júna 2017

Skóre

Z anglického originálu: The Score (2016)

Autor:
Elle Kennedy
 
Vydavateľstvo: Baronet

Český preklad: Zuzana Ľalíková
 

Počet strán: 408

Rok vydania: 2017



Allie Hayesová má problém. Blížia sa promócie a ona stále netuší, čo bude robiť po škole. Okrem toho si lieči ubolené srdce po tom ako jej skrachoval dlhoročný vzťah. Sex nič nevyrieši, no krásnemu hokejistovi Deanovi DiLaurentisovi nie je možné odolať. Aspoň na jednu noc Allie zatúži zabudnúť na neistú budúcnosť, v ktorej ju určite nečaká kráľ rýchloviek na jednu noc. Dean vždy dostane, čo chce. Baby, dobré známky, baby, slávu… baby. Rád si užíva život. Doposiaľ nepozná babu, ktorý by odolala jeho šarmu. Až na Allie. Za jedinú noc mu divoká blondínka obráti život naruby – a teraz sa chce iba priateliť? Tak to ani náhodou!


Na Deana a jeho príbeh som sa tešila už pri čítaní prvej časti série. Akosi som tušila, že najväčší playboy s tvárou pre ktorýkoľvek časopis, nie je tým, na koho sa hrá. Nemýlila som sa. Chalanisko v sebe skrývalo viac ako by si niekto mohol myslieť. Za maskou mača bol schovaný normálny, príjemný mladý muž, ktorý si jedného dňa povedal, že sa bude tváriť a chovať ako borec. Tak sa nemusí báť, že by mu niekto ublížil, tak sa nemusí báť, že by sa mu niekto priveľmi priblížil. 

Allie bola super hrdinka. Bola mi sympatická už v románe Návrh, kde sa "mihla" ako najlepšia Hannina kamarátka. Allie bola tým pádom chránená pred chlapcami z kampusu, obzvlášť pred Deanom. Ten vedel, že na ňu nemôže skúšať svoj šarm, pretože nechcel raniť Hannu. Po tom, ako by sa s Allie vyspal a rozišiel, by mu neprestávala hučať do hlavy. Možno by sa s ním ani nerozprávala. Ktovie? Neplánoval to zisťovať. 

V každom prípade, nebolo pravdepodobné, že by Dean niečo na Allie skúšal. Mala predsa frajera a keď sa stretli, nikdy neboli v miestnosti sami. Až kým sa Allie s frajerom nerozišla. Krátko po tom nechcela Allie ostať sama na študentskej izbe, kde by ju jej ex mohol kedykoľvek nájsť a s prosíkom ju žiadať o návrat. Zavolala teda Hanne, ktorá jej navrhla, aby strávila noc v Garettovej izbe. Veď prečo nie? Obaja odišli spolu na víkend a v byte nebol ani Logan, ani Tucker. Iba Dean... ale s ním sa dohodnú...

Tá noc nemala chybu. Dean provokoval, absolútne nečakal, že by u Allie niečo dosiahol. No Allie mala vlastný plán. Po vášnivej noci, ktorú spolu napokon strávili, zatúžil Dean poznať Allie viac. Bol zvyknutý, že ženy škemrali o jeho pozornosť. No Allie nie. Rázne mu povedala, že to, čo sa medzi nimi stalo bolo prvý a poslednýkrát. (Tu sa musím smiať.)

Musím povedať, že príbeh Deana a Allie ma nesmierne bavil. A scéna s Winstonom bola TOP, mega, tutti, number one. Tak ma rozosmiala, že som musela knihu odložiť, čo ma zvíjalo od smiechu. To bolo niečo senzačné. Ešte teraz, keď si na to spomeniem, škerím sa od ucha k uchu. Výborná scénka. Kto netuší, ktorú mám na mysli, nech si nalistuje stranu číslo 201, začiatok 17. kapitoly (áno, znova som si to prečítala... MUSELA SOM... a znova sa smejem... a konštatujem, že je to stále rovnako vtipné ako keď som to čítala po prvýkrát). Tlieskam Elle!!!

Mohla by som v príbehu hľadať chyby. Už len samotný fakt, že ide o príbeh sukničkára, ktorý sa zmení na verného muža (tých bolo popísaných mrte) by sa dal považovať za chybu. Ale nie je... Naopak, je fascinujúce, že ma príbehy s rovnakou témou neprestávajú baviť 😆 Takisto by som knihe mohla vyčítať priveľký počet erotických scén, ale načo? Veď tie môže čitateľ kedykoľvek preskočiť. Napokon, samotný príbeh ich prevážil, a to je dôležité.

Nuž, nech už som čakala čokoľvek (obzvlášť po knihe Omyl neboli moje očakávania vysoké), dostala som to najlepšie. Skóre je jednoznačne naj kniha celej série.  

Moje hodnotenie: ★★★★

Off-Campus
1. The Deal (Návrh)
2. The Mistake (Omyl)
3. The Score (Skóre)
4. The Goal (Plán)

Žiadne komentáre: