utorok 6. júna 2017

Egomaniac


Názov knihy: Egomaniac (2017) 

Autor: Vi Keeland

Vydavateľstvo: Kindle Edition

Počet strán: 289

Rok vydania: 2017



Emerie Rose je psychologička, ktorá sa orientuje na partnerské vzťahy. Manželia k nej chodia v snahe dať ich rozpadávajúci sa vzťah dokopy. Hoci druhým vo veciach lásky vie poradiť, sama je na tomto poli bezradná. Už roky je zamilovaná do muža, pre ktorého bola ochotná opustiť rodnú Oklahomu a vydať sa do New Yorku. Ale je naozaj láska, čo cíti?
Drew Jagger je rozvodový právnik. Jeho úlohou je za každú cenu manželov rozviesť. Stojí na starne mužov, preto sú výhradne oni jeho klienti. Po rozvode so svojou manželkou ostal voči ženám zatrpknutý. Užiť si s nimi? Áno! Zamilovať sa? V žiadnom prípade! Vydrží mu toto odhodlanie, keď stretne krásnu Emerie?  



Dobre, zotrite mi niekto ten priblblý úsmev z tváre. Ďalšia kniha od Vi a opäť neskutočná vec. Zábavné, romantické, šteklivé... sexy. 

Po Bossmanovi som neodolala a hľadala som ďalšie diela od Vi. Výber mi padol na Egomaniaca (hej, ten chlap na obálke bol hlavnou príčinou, prečo moja voľba padla práve na tento román 😝). Lepšie som urobiť nemohla. Bolo to VY-NI-KA-JÚ-CE. Tuším mám ďalšiu obľúbenú autorku 😎

Tak si poďme povedať, o čom to bolo. Mladá psychologyčka Emerie sa práve presťahovala do New Yorku. Viedla ju k tomu najmä láska k svojmu priateľovi, bývalému profesorovi. Nikdy mu svoje city nevyznala, ale nechávala sa čičíkať svedomím, že snáď sa do nej zamiluje a on bude ten, kto jej prvý vyzná lásku. Má priateľku, ale keď nie je s ňou, voľný čas trávi s Emerie. Chodievajú do reštaurácii (so zdravou výživou), do divadla, do kina. Emerie je vďačná za každú štipku pozornosti, ktorú jej venuje. Verí, že z toho raz vznikne hlboká láska. Oči jej otvorí až Drew. (Vďakabohu! Lebo sa mi nechcelo veriť, že by jedna žena - inteligentná (a navyše študovaná psychologička so zameraním na partnerské vzťahy), nebola schopná rozoznať, či má nejaký vzťah budúcnosť alebo nie). 

Drew je rozvodový právnik. Ženám neverí. Má na to patričný dôvod. Sám je rozvedený už pár rokov a jeho ex mu zo života robí peklo... Na druhej strane je Drew neskutočný mačo. Jeho ego je väčšie ako Mount Everest, človek by takého narcisa iba ťažko pohľadal. Napriek tomu som si ho zamilovala. Pretože za maskou povýšeneckého a mačovského správania sa, sa skrýva muž, ktorý je šarmantný, zodpovedný, spoľahlivý a to najdôležitejšie - má neskutočný zmysel pre humor. No nemilujte ho 😍😍😍

´You are an egomaniac.´
´Maybe. But an attractive one.´

Emerie hneď na začiatku natrafí na Drewa, mysliac si, že sa jej vlámal do officu. Presne to isté si o nej myslí Drew. Že nie on, ale ona je tá, čo sa mu do budovy (ktorú vlastní) vlámala. Chvíľu trvá, kým si všetko vysvetlia a Emerie zistí, že naletela podvodníkovi. Ten jej prenajal priestory, ktoré na prenájom vôbec neboli. Využil iba Drewovu neprítomnosť v meste a prerábku budovy. Emerie sa musí porúčať, ale Drew (napriek jeho egu) je džentlmen, nenechá slečinku v núdzi... navyše s takým krásnym zadkom 😜

Hrdinovia medzi sebou neustále viedli žabomyšie vojny. Hádali sa, argumentovali a popri tom všetkom ešte aj flirtovali. Áno, milovala som ich slovné prestrelky. Keď sa ocitli obaja v jednej miestnosti, vedela som, že sa môžem tešiť na slovný súboj plný iskier. Nuž, silnou stránkou autorky sú práve dialógy. Hovorila som to už po prečítaní Bossmana a tu sa musím iba opakovať. 

Mohla by som knihe vyčítať prílišnú naivitu, nereálnosť alebo opakovanosť. Ale prečo by som to robila, keď som sa pri jej čítaní tak úžasne bavila? Radšej si ju prečítam znova. Pobaví, pohladí dušičku a na sto percent vypne mozog od okolitého sveta. Vyskúšajte!

P. S. Knihu som čítala v anglickom jazyku. Kiež by sme sa dočkali aj jej prekladu.

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: