utorok 30. októbra 2007

Poznámka

Iste ste si všimli, že som rozbehla počas mesiaca niekoľko nových rubrík. Všetky rubriky majú spoločné jedno slovo: knižnica. Áno, keďže ľúbim čítať, rozhodla som sa, že budem po prečítaní drzo zverejňovať môj názor na danú knihu, ba dokonca ju ohodnotím hviezdičkami od 1 po 5. Pričom, čím viac hviezdičiek kniha získa, tým viac sa mi páčila. Logické.
Čítam veľa a nezameriavam sa iba na jeden žáner. Preto som si dovolila vytvoriť niekoľko knižníc. SK knižnica bude obsahovať všetky knihy od slovenských spisovateľov, ktoré budem vládať prečítať, s tým, že môžu byť žánrovo odlišné. Spoločnú vlastnosť budú mať akurát tú, že sú písané Slovákmi. Súčasná knižnica je zameraná na svetovú literatúru, ktorej dej sa odohráva v 20. a 21. storočí. Červená knižnica - tú ani netreba predstavovať, že? Iba jedna drobnosť. V Červenej knižnici som zatiaľ hodnotila iba historické romance (niet sa čo čudovať, mám ich najradšej), no v budúcnosti plánujem pridať aj modernú/súčasnú červenú knižnicu.
A keďže čítam sem-tam aj sci-fi, či fantasy, čoskoro pribudne aj knižnica s touto tématikou. Takže budem mať knižníc -ako sa vraví- až do posrania.

Čo ešte pre Vás chystám? Od novembra napr. novú rubriku s názvom "Koki píše". Mnohí z vás si vravia, že ten názov už niekde počuli, že ano? A nemýlia sa. Pod touto rubrikou som publikovala svoje články resp. úvahy o všedných i nevšedných veciach, ktoré sa diali blízko mňa i mimo mňa, keď som bola v Anglicku. Tí, ktorí si chcú osviežiť pamäť, nech kliknú na tencovblog.blogspot.com, tam nájdu veľký transparent, na ktorom je pred pozadím vlajky Veľkej Británie nakreslená moja maličkosť. Alebo kliknite sem a rovno čítajte. Pravdaže, vynasnažím sa, aby tento -ako som ho nazvala?-"transparent" okupoval aj môj vlastný blog. Časom.

Žiadne komentáre: