streda 17. júna 2020

Rozhodnutie

 
Originál: Rozhodnutie (2019)

Autor:
Michaela Zamari
 
Vydavateľstvo: Michaela Zamari

Počet strán: 344

Rok vydania: 2019




Raven si už ani nepamätá, kedy si naposledy dopriala výdatný oddych. Odkedy mladšiemu bratovi Troyovi supluje rodičov, jej život sa obmedzil len na svadobný salón – zdroj jej príjmu, domáce práce a sem-tam spestrenie v miestnom bare. Je načase dožičiť si zaslúženú dovolenku, ktorú Troy dostane ako darček na svoje osemnáste narodeniny.
Mestečko v americkom Utahu vymenia na pár dní za exotickú Malajziu, pričom netušia, ako veľmi im zdanlivo neškodný výlet zmení život. Z minúty na minútu sa dovolenka mení na väzenie pod prísnym dohľadom tajomného cudzinca Wyatta. Vpadne im do života, je neoblomný, príliš mocný a vie o nich podozrivo veľa. Jeho príchod vyvolá v Raven smršť pocitov. Neznámy muž má iba jediný cieľ – ochrániť Raven. So svojimi dôvodmi sa jej nechce zveriť a ona sa tvrdohlavo odmieta podvoliť bez boja. Dokáže však príťažlivý cudzinec ovládať svoju túžbu po temperamentnej žene, ktorú by si nemal pripustiť k telu?
 


Myslím, že bolo dobré rozhodnutie, skúsiť si prečítať niečo od tejto autorky. Veľmi milo ma prekvapil jej štýl písania (a lá ľahkého pera). A tým, čo tvrdia, že píše ako zahraničné autorky, musím dať za pravdu. Naozaj tak píše. Nebyť toho, že viem, že ide o slovenskú autorku, sama by som povedala, že ide o prekladovú literatúru. 

Je vidieť, že Michaela je v romanticko-erotickom prostredí ako doma. Veľmi jej tento žáner sadne. Dokáže vyvolať napätie medzi hrdinami, dokáže medzi nimi zároveň vyvolať iskrenie a rozdúchať vášne. Všetko dôležité atribúty pre dobrý "vzťahový" príbeh. A vďaka zaujímavej zápletke navyše drží čitateľa v napätí/očakávaní dostatočne dlho (až do samotného konca 😉). 

Raven je hrdinka, ktorá je spokojná so svojím životom. Robí prácu, ktorá ju baví, navyše sa stará o svojho mladšieho brata. No niekedy ma jej správanie "vytáčalo", miestami sa chovala až neprirodzene. Ja tu však nie som na to, aby som ju milovala. Na to je tu hlavný hrdina 😉

Wyatt bol silný a tajomný muž (áno, predstavovala som si ho ako toho fešiho na obálke knihy... akože, mňam), ktorého úlohou bolo postarať sa o Raveninu bezpečnosť. Možno, keby bol viac komunikatívny, ušetril by si niekoľko problémov s hrdinkou. Avšak to by už potom nebolo ono, že? 

Inu, ťažko povedať, či by im dvom vydržal vzťah aj v skutočnom živote... to ma však netrápi. Môžem si to totiž myslieť 😋

Veľmi príjemné čítanie. Prekvapivo príjemné. Určite siahnem aj po ďalšej Michaelinej tvorbe.
 
P. S. Príbeh bol dostatočne akčný, vedela by som si ho predstaviť sfilmovaný.

Moje hodnotenie: ★★★★ 

Žiadne komentáre: