utorok 11. januára 2022

Všetky (ne)možné svety

 

Originál: Všetky (ne)možné svety (2020) 

Autor: Linda Chopin

Vydavateľstvo: HladoHlas

Počet strán: 152

Rok vydania: 2020

 

Román Všetky (ne)možné svety je trochu odlišný od jej ostatnej tvorby. Kniha z ktorej tryská svojráznosť, drzosť a vášeň k životu. Kniha je pre tých, ktorí sa chcú zamyslieť nad dnešným svetom bez obalu.
Žiadny stereotyp, ale veľa lásky, súcitu, pochopenia, nepochopenia, pohŕdania, nenávisti a veľa sexu. Je iba málo spisovateľov, ktorých môžete buď milovať, alebo nenávidieť. Linda Chopin k nim patrí. Zaujme, pobaví, prinúti čitateľa zamyslieť sa, alebo znechutí a vzbudí nenávisť.
Nič medzi tým.

 

V žánri erotickej literatúry je u mňa Linda top jednička. Páči sa mi dokonca viac ako zahraničné autorky a to už je čo povedať. Medzi jej postavami to až neskutočne iskrí a emócie vie vybičovať na maximum. Je úprimná, vydáva zo seba všetko. VŠETKO. Až ostanú vyšťavení nielen hlavní hrdinovia, ale aj čitateľ. A dokáže to podať na pár stranách. Nezdržuje vás zbytočnými omáčkami ako to zvyknú robiť iné autorky a ide rovno k veci (alebo i "na vec" 😉). Preto som sa tešila na novú knihu z jej pera. Ostala som z nej však trochu v rozpakoch 😑

Prvá polovica knihy bola perfektná - trochu k zamysleniu, trochu k úsmevu, trochu k vzrušeniu - jednoducho skvele píšuca Linda. A pod slovom skvele mám na mysli - na telo/pod kožu. A potom akoby jej niekto úmyselne skrátil text. Chýbalo v ňom najmenej 80 strán!!! Druhá polovica je podaná ako z rýchlika (ale nie toho nášho slovenského, ale toho japonského, ktorý valí viac ako 300 km/h).



Okrem toho, neušla mi istá podobnosť vo vzťahu Sáry a Filipa so vzťahom Lindy a Lukáša známych z jej predchádzajúcich diel. Čiže možno aj to bol dôvod prečo sa autorka rozhodla podať príbeh takto a nie ho rozpisovať (aby sa neopakovala). A to je fajn. Lebo to by ma skôr znechutilo.

Žiaľ, nemôžem dať knihe hodnotenie lepšie ako je priemer 😔

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: