utorok 18. decembra 2012

Vydať sa a zomrieť

 
Názov knihy: Vydať sa a zomrieť (2011)

Autor:
Barbora Kardošová
 
Vydavateľstvo: Slovart
 

Počet strán: 192

Rok vydania: 2011




Sára odchádza za svojou sestrou Helenou do Austrálie. Sára hľadá lásku, Hela pomstu. Vznikne niekoľko šialených plánov a niekoľko ešte šialenejších spôsobov, ako ich uskutočniť. Pretože láska musí byť horúca, pomsta studená, ale pokojne aj naopak, lebo, ako hovorí domorodá Ebba, keď ti je muž neverný, máš len dve možnosti - nevšímať si to, alebo ho zabiť.



Kniha sa číta doslova sama. No dej má písaný ako z rýchlika. Viď Sára a Karl. Ešte len som sa začínala pohrávať s myšlienkou, či sa dajú dokopy, keď na ďalšej strane už bola ruka v rukáve a behali po svete ako zblúdilí Holanďania - ani som nepostrehla ten "skok" do vzťahu (a nemám pocit, že by som si pri knihe podriemala).

Čo mi nešlo prekusnúť bola skutočnosť, že Hela svojho záletného manžela Fredyho prijala naspäť. Veď by sa k nej a svojim trom ratolestiam ani nevrátil, keby ho mladá milenka nakoniec neopustila :-( je to smutné, ale je to tak. Pomstila sa mu však vcelku ukážkovo, dobre som sa pri tom zabavila :-)

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: