sobota 8. septembra 2012

Vstupenka do neba

Z anglického originálu: Heaven´s Price (1983)

Autor:
Sandra Brown

Vydavateľstvo: Remedium
 
Preklad: Marta Kastlová

Počet strán: 208

Rok vydania: 2005



Blair Sympsonová začala tancovať ako štvorročná, no hoci sa uplatnila v mnohých významných muzikáloch a šou, nemala predpoklady na hviezdnu dráhu sólistky. Tanec je pre ňu i tak všetkým a žije si spôsobom, ktorý jej mnohí môžu len závidieť. Keď však musí na pol roka vypnúť, aby si dala do poriadku kolená, sťahuje sa z rušného prostredia veľkomesta do malého „zapadákova" na pobreží, kde na ňu čaká byt, ktorý jej našla priateľka a bývalá kolegyňa Pam Delgadová. Prvým prekvapením v ňom je neobyčajný masér, ktorého si objedná ešte uprostred neporiadku pri vybaľovaní svojich vecí. 
 


Iba pár dni pred tým, ako sa mi táto kniha dostala do rúk som videla film o baletkách - Čierna labuť. A hlavná hrdinka Blair je taktiež baletka, hoci práve ju stretávame vo fáze kedy si kvôli zraneným kolenám musí dať od tancovania pauzu. Hoci film s Natalie Portman a kniha sú úplne odlišné nielen žánrovo, ale aj prevedením, nebudem ich porovnávať - len som chcela poukázať na to, že v priebehu dvoch dní nazriete pod povrch balerín bez toho, že by ste po tom vyslovene túžili alebo to nebodaj vyhľadávali (takéto veci sa mi inak stávajú často).

Kniha je plná erotického náboja a postupne ako prevraciate stránky len dychtivo čakáte, kedy vypukne "ohňostroj" :-) 

Od deja neočakávajte nič svetoborné, ide o klasickú, ľahkú, jednoduchú a oddychovú romantiku z pera Sandry Brown.

Moje hodnotenie:

Žiadne komentáre: