sobota 17. septembra 2011

Predavačky bublín

Názov knihy: Predavačky bublín (2010)

Autor:
Tamara Heribanová

Vydavateľstvo: Herial


Počet strán: 216


Rok vydania: 2010


Eva Widermanová žije vo svete rýchlokvasených celebrít, falošných vzťahov a trblietavej pretvárky. Pohybuje sa medzi ľuďmi, ktorí denno-denne vyrábajú veľké farebné mediálne bubliny. Vďaka nim sa skoro každý môže stať aspoň na chvíľku slávnym.
Evu tento umelý svet zraňuje a najradšej by z neho utiekla. Niekam ďaleko. K svojim milovaným kaktusom, k vysnívanej láske a k naozajstným priateľom. Keď padne na úplne dno, zachrániť ju môžu už len antidepresíva.


Celkom ma to chytilo, hoci spočiatku mi kapitoly nenadväzovali na seba až som sa zľakla, že príbeh bude pozostávať z krátkych poviedok - postrehov z hrdinkinho života. Našťastie sa tak nestalo :-)

Kniha sa mi páčila. Štýl písania bol ľahký, hravý, dej miestami vtipný. Aj keď ten koniec bol trochu urýchlený. Hoci, keď sa nad knihou zamyslím znova, dej šiel celkovo rýchlo, autorka sa veľmi nerozpisovala, takže sa nemožno čudovať, že aj koniec sa mi zdal rýchly.

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: