utorok 31. augusta 2010

Stalo sa mi všetko

Názov knihy: Stalo sa mi všetko (2008)

Autor: Eva Urbaníková

Vydavateľstvo: Evitapress

Edícia: Evitovky

Počet strán: 240

Rok vydania: 2008

Kniha z prostredia bulvárneho týždenníka, plná "moderných" vzťahov, rozpráva príbeh šéfredaktorky Kataríny, trpkej lásky, absurdných zákonov.




Ženy akou je hlavná hrdinka románu istým spôsobom nechápem. Ale v skutočnosti ich je takých veľa. Katarína prežíva rôzne životné peripetie, a neraz pôsobia trpko a smutne.

V každom prípade je kniha písaná moderne a ľahko sa číta. Každý, kto prežil niečo podobné ako hlavná hrdinka sa s ňou dokáže stotožniť a vie, prečo Katarína konala tak ako konala. Ja jej to v podstate tiež nemám za zlé. Len ma zarazilo, že s tým tak dlho čakala, že sa hneď nevzbúrila a nechala so sebou doslova "zametať". Možno majú také ženy v sebe kus masochizmu a preto sa nechávajú "balamutiť", iba trpko znášajú svoj životný údel, akoby nemali nárok na to byť šťastné. A to je zlé. Mali by sa tomu postaviť a snažiť sa zmeniť to. Som však rada, že sa k tomu hrdinka nakoniec odhodlala, aj keď jej to trvalo dlhšie ;-)

Moje hodnotenie: ***

Žiadne komentáre: