pondelok 2. júna 2008

Sesterské puto

Z anglického originálu: Between Sisters (2003)

Autor: Kristin Hannah

Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Martina Zrubáková

Počet strán: 360

Rok vydania: 2004

Meghann Dontessová, úspešná rozvodová právnička, musela pred mnohými rokmi urobiť zásadné rozhodnutie a stratila všetko, vrátane lásky svojej mladšej sestry Claire. Jediné, čo ich spája sú krátke občasné telefonáty. Meghann je nedôverčivá štyridsiatnička, až kým nestretne svojho osudového muža. Aj Claire sa po prvýkrát zaľúbi a na svoj sobáš pozve staršiu sestru, ktorú nevidela vyše dvadsať rokov. Dokážu prekonať vzájomné odcudzenie a stmeliť rodinu?



Claire, mladšia zo sestier žije v malom mestečku spolu so svojim otcom a svojou päťročnou dcérkou Allison. Je slobodná mamička a spolu s otcom vedú kemping Eldorádo. Na krátkej dovolenke, ktorú strávi so svojimi "Melancholičkami" (kamarátkami, s ktorými sa takto nazývajú) sa zoznámi s nádejným spevákom Bobbym. Je to láska na prvý pohľad a neprejde ani desať dní, už sa zasnubujú a plánujú spoločnú budúcnosť. Meghann síce s rýchlou svadbou nesúhlasí, no ponúkne sa, že ju sestre prichystá. Meghann na lásku neverí a keď sa ohlásia jej telesné pudy, rieši to klasikou - one night stand. Takýmto spôsobom stretne aj svojho pána P. ;-)
 

Pravdaže k tzv. stmeleniu rodiny príde, sestry sa veľmi zblížia. Ako, to už nepoviem. Prezradím len, že to bude silné a dojemné.
 

P.S. Počas čítania som celý čas mala neuveriteľný pocit, že som knihu už čítala, alebo dokonca videla v tv. Vedela som dopredu aká pasáž/scéna bude nasledovať... takže neviem, neviem, či to bol len jeden z podobných príbehov, ktoré sa mi dostali do rúk, alebo som sa k dielku dostala už v minulom živote.

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: