piatok 23. novembra 2007

Řekni, kde ji najdu

Z anglického originálu: Mad River Road (2006)

Autor: Joy Fieldingová

Vydavateľstvo: Ikar CZ

Český preklad: Milena Havlová

Počet strán: 360

Rok vydania: 2006


Ralph Fisher po roku strávenom vo väzení si na svoj prvý "slobodný" večer pripravil dokonalý plán odplaty. Nezastaví sa ani pred vraždou, len aby získal adresu svojej bývalej manželky, ktorej prisahal pomstu. Zamieri do Ohia spolu s neznámou Jamie Kelloggovou - dvadsaťdeväťročnou zakomplexovanou ženou.




Príbehy, ktoré píše Joy sú plné napätia a nečakaných zvratov. Jej hrdinovia majú plno chýb, strachu, ale i odvahy. Osobne tento príbeh ma neoslovil tak ako napríklad napínavý Uteč, Jane! alebo dramatický a nervy drásajúci Až na dno či nemenej dobrý a najmä prekvapivý Šepot a lži

Skôr by som ho zaradila medzi jej slabšie diela. Možno je to tým, že som sa nedokázala v ničom stotožniť s ani jednou z jej postáv. Neviem. V každom prípade repete ohľadom znovuprečítania diela mi najbližších pár rokov nehrozí.

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: