štvrtok 13. februára 2014

Na sociálnej sieti

Názov knihy: Na sociálnej sieti (2013)

Autor: Eva Martinovičová 

Vydavateľstvo: Ikar

Edícia: Príbehy z kabelky

Počet strán: 126

Rok vydania: 2013


Anna po nečakanom rozchode s partnerom Petrom prepadla četovaniu v nádeji, že nájde spriaznenú dušu. Na sociálnej sieti spoznala muža Ezopa – vzdelaného, vzrušujúceho, ale so zatajenou identitou. Vďaka nemu sa Anna mení z racionálnej manažérky na trpezlivú, tolerantnú a vášnivú ženu. Na sociálnej sieti je príbeh o hľadaní lásky, životných hodnôt aj o nájdení samej seba, plný bolesti, túžby, vášne a erotiky. Príbeh o tom, ako dlho a ťažko sa rodil vzťah dvoch ľudí poznačených minulosťou. Anna je napokon šťastná, no pochybnosti zostávajú. Podarí sa jej zmieriť s tým, že Ezop trávi čas s neznámymi ženami na sociálnej sieti? Je muž, ktorého miluje, pre ňu naozaj ten pravý?



Na to aká je táto knižočka útla, je obsahovo dosť bohatá. Páčil sa mi jazyk autorky, jej štýl písania bol vyvážený a hoci mi hrdinka veľmi do oka nepadla, celkom som si čítanie fajn užívala. 

Páčilo sa mi ako autorka vykreslila Anninu zranenú dušu. Peter jej zlomil srdce a ona sa snažila zlepiť ho po kúskoch dokopy. Išlo jej to iba veľmi ťažko, pretože v kútiku duše neustále dúfala, že sa k nej Peter nakoniec vráti. To, že mala pevnú vôľu sa musí nechať, skutočne dlho verila tejto svojej "fantasmagórii". 

Peter sa k nej akosi nevracal a ona si čas čakaním na neho krátila četovaním na internete. Stretávala sa s inými mužmi, aby zabudla na toho jediného... 

Úprimne, držala som Anne palce, aby sa z tej "chorej" lásky konečne vyliečila a začala žiť ako človek. Verím, že sa nakoniec z tej neopätovanej lásky prebrala... aj keď niekedy som mala pocit, že sa dostala skôr z blata do kaluže - najmä po tom ako spoznala Ezopa a ich vzťah začínal mať ostré kontúry. Ezop bol kapitola sama o sebe - veľa záhad, veľa otáznikov - a to nie je dobré pre žiadny vzťah. Ktohovie ako to nakoniec s nimi dvomi skončilo? Autorka nechala koniec knihy na čitateľa...

Ten kto má rád otvorené konce, hor sa do čítania :-)

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: