streda 9. novembra 2016

Zapletený

Z anglického originálu: Tangled (2013)

Autor:
Emma Chase
 
Vydavateľstvo: Mladá fronta

Český preklad: Iva Hejlíčková

 
Počet strán: 224

Rok vydania: 2014



Andrew Evans je úspešný tridsiatnik so sebavedomím až ku stropu, svoj život miluje a určite na ňom nič nechce meniť. Prečo aj? V týždni žiari v otcovej firme, cez víkend v nočných kluboch. Vzťah? Láska? Nepozná! Ženy sa na neho lepia a jeho životné motto znie: nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Všetko to platí, kým nestretne Kate Brooksovú, svoju novú kolegyňu s jazykom ako britva. Kate má pred svadbou, na aférky si nepotrpí, a ako sa zdá, ani na Drewa... Ibaže zákonom prírody nerozkážeš a muži sú nielen ješitní, ale aj bojovní. Zvlášť, keď sa zamilujú…



Som ohromená! 

Už dávno som nečítala niečo také dobré. Bolo to otvorené, vtipné, trefné, skvele napísané.

Príbeh je podaný vynikajúco. Kvitujem autorke nápad napísať ho z pohľadu Drewa. Jeho mužský slovník, žiaden ostych a pravdovravnosť ma dostali do kolien. 

Drew rozpráva o sebe, rozpráva príbeh o láske zo svojho uhla, tak ako ho vidí, ako ho cíti, ako ho prežíva. Často sa prihovára k čitateľovi, čo je nesmierne vtipné. Jeho sarkazmus mi sadol. Jeho vtipné poznámky som doslova "žrala". 

Drew je sebavedomý macho, sukničkár a frajer, ktorý bez ostychu povie, čo si myslí. Život si užíva plnými dúškami. Drew je proste muž, ktorého pobozkala pani Šťastena. Dostal možnosť pracovať v otcovej investičnej firme a je úspešný. Obchody uzatvára jedna radosť. Okrem toho je neskutočný fešák a o ženy nemá núdzu. Nemusí sa ani snažiť, samé sa okolo neho krútia. Až na jednu... 

Všichni jsme hříšnici, chlapče. Jen někteří z nás si to užívají víc než jiní.

Ambiciózna Kate nastúpi vo firme ako nová posila. Snaží sa byť lepšia ako Drew. Súťažia o to, kto získa lepšieho klienta. Krúžia oko seba ako dva hladné supy. Čitateľ môže sledovať ich boj kto z koho. Pre Drewa je Kate záhadou. Veľmi ho priťahuje, no je zasnúbená. Navyše sa riadi pravidlom, že si s kolegyňami nikdy nič nezačína. No ako jej odolať? Dá sa to? Dokáže to? Pravdaže nie.

Sebavedomý, namyslený chlap sa mení na citlivého, zamilovaného muža, ktorý je pre lásku schopný spraviť čokoľvek. ČOKOĽVEK. Samozrejme, príbeh priniesol mnoho hollywoodskej romantiky, no autorka ju servírovala tak, že mi to ani v najmenšom neprekážalo. 

Príbeh Zapletený je úplne odlišný od románov, ktoré som doteraz čítala - či už v romantickom alebo erotickom žánri. A dovolím si tvrdiť, že práve tým je originálny a jedinečný. To ho robí v mojich očiach DOKONALÝM. Určite som ho nečítala posledný raz!

Moje hodnotenie: ★★★★★

Tangled
1. Tangled (Zapletený)
2. Twisted (Zaskočený)
3. Tamed (Zkrocený)
4. Tied (Spoutaný)

Žiadne komentáre: