utorok 9. decembra 2014

Jeden a pol ženy

Názov knihy: Jeden a pol ženy (2014)

Autor:
Tatiana Čuperková
 
Vydavateľstvo: Evitapress

Edícia: Evitovky 

Počet strán: 232

Rok vydania: 2014



Príbeh vás zavedie do slnečného Talianska, kde sa hlavná hrdinka Lujza presvedčí o tom, že láska príde práve vtedy, keď ju najmenej čaká, keď si najviac zúfa a nazdáva sa, že so životom sa dá už len zmieriť.


Toto bolo trápenie. Úprimne, mala som problém knihu dočítať. Absolútne ma nechytila. 

A pritom, námet knihy bol dobrý, Tatianin štýl písania takisto veľmi dobrý... ja neviem, kde je chyba. Či to bolo spôsobené mojou náladou? Pochybujem, knihou som sa prelúskavala skoro mesiac (čo je nehorázna predstava!) a to som na ňu mala kopu času, len som ju jednoducho po strane-dvoch musela zavrieť, odložiť a vrhnúť sa čítať niečo iné. Pritom pri evitovkách častokrát stačia dobré dve voľné hodinky a už nemáte čo čítať... 

Nemôžem inak, iba konštatovať, že kniha jednoducho nemala tú správnu šťavu... a očividne ani správneho čitateľa.


Moje hodnotenie: ★★

Tatiana Brezinská Čuperková napísala aj tieto knihy, ktorých recenzie si môžete prečítať:
- Neskrotná

Žiadne komentáre: