utorok 16. septembra 2014

Máš, čo si chcel, miláčik!


Názov knihy: Máš, čo si chcel, miláčik! (2012) 

Autor: Jana Benková

Vydavateľstvo: Motýľ

Počet strán: 200

Rok vydania: 2012



Lina prichytí manžela pri nevere a zrúti sa jej svet. Až neskôr si však uvedomí,  že jej manžel Maroš vlastne pomohol a postupne objavuje, ako vyzerá svet mimo zlatej klietky, v ktorej žila. 
Príbeh je o tom, ako sa zo zakríknutej, tichej mladej ženy postupne môže stať sebavedomá žena, ktorá vie, čo chce. Ale aj o tom, že ženská pomsta je ešte sladšia než váš najobľúbenejší čokoládový bonbón... 



Janka Benková je medzi čitateľmi, obzvlášť čitateľkami, veľmi obľúbená. Aspoň recenzie, ktoré som čítala k niektorým jej knihám to naznačujú. Po knižkách, ktoré vydala ako prílohu mesačníka EMMA toto leto (Slnečnica a Večernica), som sa rozhodla siahnuť aj po niektorej z jej ostatných kníh, dúfajúc, že odhalím to "čaro", ktorým si získala toľko prívrženkýň. 

Príbeh Máš, čo si chcel, miláčik! už z názvu dáva tušiť, o čom bude. A veru, nemýlila som sa. Hlavná hrdinka Angelina - ehm, Lina, sa hneď v úvode dozvedá o nevere svojho manžela. A s touto informáciou sa vyrovnáva po svojom. Páčilo sa mi, ako autorka vyjadrila hrdinkyne pocity. Vyzneli presvedčivo a úprimne. No to bolo asi tak všetko, čo ma vedelo na príbehu zaujať.

Autorka pekne poprepletala dej a i keď zrejme v reálnom živote by to všetko neskončilo tak veľmi v prospech hrdinky ako v knihe, aspoň som ako čitateľka dostala pocit zadosťučinenia :-)

Janke nemožno uprieť talent na písanie - píše ľahko, hravo, plynule, a veru sa nečudujem, prečo ženy a dievčatá siahajú po jej knihách - sú ako stvorené na oddych. Knihu chytíte do rúk a o dve hodiny už máte po nej... ale je tu ale. Na mňa bola kniha až moc oddychová, až moc vyumelkovaná a trochu nudná. Ej veru, nenavnadila ma prečítať si niektoré z ďalších jej diel. 

Moje hodnotenie: ★★★ 

Žiadne komentáre: