streda 4. decembra 2013

Nočný chat a ranný fresh

 
Názov knihy: Nočný chat a ranný fresh (2013)

Autor: Adriana Krištofíková

Vydavateľstvo: Spoločnosť 7 plus

Počet strán: 130

Rok vydania: 2013



Denisa Matušková má tridsať, je pred rozvodom a čoskoro ju prepustia z dobre plateného miesta. Zúfalo sa potrebuje o niekoho oprieť a opäť cítiť pod nohami pevnú zem. Najlepšieho priateľa spozná cez internet, v skutočnosti sa zaľúbi do záhadného detektíva Daniela. Čo chýba reálnemu vzťahu, to dopĺňa ten virtuálny a ona zrazu nevie, ktorý pre ňu znamená viac. Hľadá lásku a unikne jej pritom podstatný detail, že aj láska hľadá ju...


Knižka bola bonusom k časopisu a musím povedať, že to nebola až taká márna kúpa. S autorkou sa stretávam prvýkrát, a nedá mi poznamenať, že jej nemožno uprieť pisateľské črevo. Aj na krátku novelu to bol príjemný čitateľský zážitok ;-)

Zaujímavý dynamický dej, výborný štýl písania - to sú dôležité atribúty na to, aby kniha vedela zaujať. Táto ich mala.

Nasilu vložená reklama trochu rezala oči (najmä v dvoch prípadoch) a tiež mi vadilo, že v konverzácii Chata a Fresh cez internet boli trošku nezrovnalosti - v jednom prípade akoby niektoré vety boli vystrihnuté a v druhom sa pri rozhovore premiestnili z prítomnosti do budúcnosti. No a vyčítať by som mohla aj viac, ale nebudem, pretože výsledný dojem na mňa knižka urobila veľmi dobrý. 

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: