streda 14. mája 2014

Nájdem si ťa v Ríme

Názov knihy: Nájdem si ťa v Ríme (2012)

Autor:
Tatiana Čuperková
 
Vydavateľstvo: Evitapress

Edícia: Evitovky 

Počet strán: 280

Rok vydania: 2012



Eva má za sebou nevydarený vzťah s nevydareným mužom. Po rozchode s Petrom si v Trnave otvorila vlastný obchodík špecializovaný na talianske potraviny. Pravidelne cestuje do Ríma, kde kupuje tovar do svojho malého obchodíka, a stretáva sa s Maudom, s ktorým si - ak má chuť - užije. Jedného dňa si ju v Taliansku nájde láska. Eva ani nevie ako a zažíva svoj vlastný filmový príbeh... 


Úprimne, z tejto knižky som bola milo prekvapená. Čítala sa ľahko, rýchlo, Tatiana má veľmi príjemný štýl (o čom ma presvedčila už v knihe Klamár).

Sama som milovníčka Talianska (pravidelne tam už dlhé roky chodím dovolenkovať) - tá neopakovateľná atmosféra, prostredie, jazyk, Taliani... to všetko je tam úžasné a autorka to skvele vystihla aj v románe. Taliansko cítiť z každej jej strany, je vidieť, že ho má sama "prejdené"... a hrdinke sa vôbec nečudujem, že si tam chodila nakupovať potraviny osobne ;-)

Na moje počudovanie je to aj jedna z mála evitoviek, ktorá skončila happyendom - a vlastne aj jedna z mála, ktorá má epilóg :-) Väčšina totiž buď koniec nemá a ostáva na čitateľovi, aby si ho domyslel alebo jednoducho iba nemá koniec :-)

Kto miluje Taliansko, zamiluje si aj túto knižku.


Moje hodnotenie: ★★★

Tatiana Brezinská Čuperková napísala aj tieto knihy, ktorých recenzie si môžete prečítať:
- Neskrotná
- Ona

Žiadne komentáre: