pondelok 16. augusta 2010

Príliš osobná známosť

Názov knihy: Príliš osobná známosť (2010)

Autor: Eva Urbaníková

Vydavateľstvo: Evitapress

Edícia: Evitovky

Počet strán: 158

Rok vydania: 2010


Kniha je o mladej žene, ktorá vie, čo v živote chce a čo nie. Stretáva Mareka, muža vo svojom veku, vdovca s malým dievčatkom Terezkou. Zamilujú sa do seba a začínajú spolu žiť. Všetko vyzerá takmer ideálne, no zasiahne hospodárska kríza. On prichádza o svoju stavebnú firmu a zostáva vo veľkých dlhoch. Ona to berie ako fakt s tým, že sa nič nedeje, pomôže mu, on to však ako chlap nezvláda a začína piť. Nie v krčme, ale doma. Zúfalstvo pretavuje do hnevu, čo si odnášajú jeho najbližší – dcérka a partnerka.
Tá mu to do istého momentu toleruje, no potom si povie, že takto žiť nechce. S človekom, ktorý pije, a pritom vychovávať a chrániť cudzie dieťa len preto, že jeho otec nedokáže zvládnuť životnú situáciu. Rozhodne sa odísť, no vynára sa otázka, či nie je príliš sebecká...




Veľmi príjemné "plážové" čítanie. Knihu som si kúpila hneď, ako ju vydali a urobila som dobre. Na dovolenke som podľahla jej čaru a zhltla ju ako lentilku :-) Dvakrát!!!

Písaná je ľahko, veľkým plus je aktuálna téma.

Zatiaľ najlepšie, čo som od Evity čítala. Len tak ďalej!

Moje hodnotenie: *** a pol

Žiadne komentáre: