nedeľa 30. mája 2010

Tajomstvá letnej noci

Z anglického originálu: Secrets of a Summer Night (2004)

Autor:
Lisa Kleypas

Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Anna Ilčíková

Počet strán: 288

Rok vydania: 2008



Anabelle Peytonová je stará dievka. Na plesoch sedáva v kúte a čaká, kedy ju osloví potenciálny ženích. Napriek tomu, že je krásna si ju aristokrati nevšímajú. Nie je pre nich zaujímavá lebo nemá veno. Anabelle v kúte nesedí sama. Spolu s ňou sú tam aj ďalšie tri dievčatá, ktoré rovnako ako ona nemajú šancu uspieť. Spoločne sa rozhodnú si navzájom pomôcť a každej nájsť manžela. Keďže začínajú od najstaršej, na rade je Anabelle.
Simon Hunt, zbohatlík bez modrej krvi je Anabellin dávny obdivovateľ. Niekoľkokrát jej dal jasne najavo, že ak bude chcieť, urobí si z nej milenku.
Anabelle je v zúfalej situácii a je jej jedno akého ženícha pre ňu priateľky vyberú. Simonovi to však jedno nie je.


Námet knihy bol výborný, uznávam, menej sa mi už páčilo spracovanie. Hoci romantika bola opísaná úžasne.
Na to, aká bola kniha očakávaná a od každého skvele hodnotená, som čakala, že to bude terno. Zostala som však zarazená - terno to veru nebolo v žiadnom prípade. Niektoré pasáže doslova nudili :-(
Vskutku ma ani nenavnadila na príbehy ďalších dievčat - "čakaniek", a aby som sa na ne odhodlala, musela som si prečítať inú knihu, inej autorky.

Moje hodnotenie: ***

Žiadne komentáre: