utorok 31. mája 2011

Úsvit

Z anglického originálu: Breaking Dawn (2008)

Autor:
Stephenie Meyer 

Vydavateľstvo: Tatran

Preklad: Lucia Halová

Počet strán: 736

Rok vydania: 2009



Bella s Edwardom sa vzali. Romantické medové týždne strávili osamote na opustenom ostrove pri krásnych vlnách šumivého oceána... až kým sa s Bellou nezačalo čosi diať. Edward ju okamžite zobral domov, pravdaže medzi Cullenovcov, aby sa o ňu postarali.
Do toho sa zamotali Volturiovci, ktorí nie sú nikdy príliš ďaleko - vždy ochotní zhodiť Cullenových a všetko za čím stoja.


 
To čo bolo???

Prvú polovicu knihy som čakala, čo z Belly vylezie a ostala som teda v šoku. Dosť v šoku. Prestala som čítať a ku knihe som sa vrátila s odstupom času až po dobrom mesiaci. Ty brďo, veď to bolo iné sci-fi...

Toto by som svojej 15-ročnej dcére dala prečítať, aby som ju trochu postrašila... inak nie.
...a že bestseller... kua...

Druhá polovica knihy sa už podobala na Meyer, aj keď používala priveľa mien - alebo upírov - čo bolo dosť mätúce.

Našťastie to už skončilo :-D

Moje hodnotenie: ★★

Twilight saga
1. Twilight (Súmrak)
2. New Moon (Nov)
3. Eclipse (Zatmenie)
4. Breaking Dawn (Úsvit)

Žiadne komentáre: