štvrtok 21. februára 2008

Na lásku sa nezomiera

Názov: Na lásku sa nezomiera. Len to občas bolí. Kurevsky.

Autor: Anna Adamová

Vydavateľstvo: Motýľ

Počet strán: 224

Rok vydania: 2007



Príbeh niekoľkých žien, ktoré u mužov vzbudzujú obdiv a túžbu, u menej krásnych žien zase nenávisť a žiarlivosť. Zdá sa, že im svet leží pri nohách, ale nie je to tak. Každá z nich túži po láske. Naozajstnej, nefalšovanej láske. Kráčajú svetom snažiac sa odhodiť minulosť ako obnosené šaty, snažiac sa odhodiť minulosť, ktorá ich dobieha a bráni žiť tak, ako túžia...


Príliš veľa postáv a z toho vyplývajúce množstvo príbehov ("...a tam niekde som sa ja stratil/a" ako by povedal "Banán" z Mafstory), v ktorých sa len ťažko orientuje, keďže autorka ani jednej postave nevenuje veľa času/stránky/viet. Jediné, čo je na knihe príťažlivé je jej nadpis a prebal (za čo som jej udelila dve hviezdičky). Inak stojí za fajku močky.

Moje hodnotenie: ★★

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Asi takto isto by som aj ja charakterizovala toto dielo. Nebola som to schopná dočítať.