utorok, 6. decembra 2011

Poviedky o nevere

Názov knihy: Poviedky o nevere (2010)

Autor:
Kolektív autorov

Vydavateľstvo: Evitapress


Edícia: Špeciálne


Počet strán: 192

Rok vydania: 2010


Slovensko písalo román, nádejní autori sa mohli zapojiť do projektu internetového obchodu Martinus.sk, vydavateľstva Evitapress a týždenníka Šarm a napísať poviedku o nevere. Víťazné z nich vyšli knižne.
  


Kniha v sebe schováva 15 poviedok, medzi nimi aj poviedky známych spisovateľov ako je Petra Nagyová-Džerengová, Evita Urbaníková či Hirax.

Nie som veľmi poviedkový typ, no prečítala som ich. Niektoré zaujali viac, iné menej, niektoré vôbec (cháp, že po cca desiatich vetách, ktoré mi nič nepovedali, som ich nečítala).
 
Keby som mala každú obodovať a celé to spriemerovať, vyjde mi... raz, dva, tri hviezdičky.

Moje hodnotenie: ***

Žiadne komentáre: