pondelok, 5. septembra 2011

Kráska

Z anglického originálu: Sizzle (2009)

Autor:
Julie Garwood

Vydavateľstvo: Ikar


Preklad:
Mária Huttová

Počet strán: 232


Rok vydania: 2011



Lyra Prescottová, študentka filmového umenia z Los Angeles, sa pred koncom štúdia zamýšľa nad svojou budúcnosťou. Jej rozhodnutie ovplyvňujú dvaja prehnane starostliví bratia, spoločenskou kariérou posadnutí rodičia a excentrická, zato milovaná stará mama. Lyra sa vrhne do práce na záverečnom školskom projekte: dokumentárnom filme o spustošení kedysi krásneho parku. Netuší, že jej život sa čoskoro od základu zmení. Hrou osudu sa Lyra stane svedkyňou zločinu a na scéne sa zjaví nebojácny, diabolsky príťažlivý agent FBI Sam Kincaid. Ako sa slučka intríg sťahuje, vášeň medzi Lyrou a Samom nadobúda nebezpečné rozmery. Obaja sa citom spočiatku bránia – Sam z úcty k mŕtvej manželke, Lyra pre svoju slobodomyseľnú povahu a túžbu po kariére. Smrteľné nebezpečenstvo však je čoraz bližšie.



Kniha ma bavila. Aj som sa zasmiala, čo ma hneď núti dať hviezdičku ;-) Jediné, čo mi neštimovalo bolo, ako rýchlo skončili hlavní hrdinovia v posteli. Ja viem, sexuálna príťažlivosť býva silná, ale mohli svoje pudy trochu ovládať a ešte s tým nejakých päťdesiat stránok počkať :-)
 
Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: