sobota, 27. novembra 2010

Mucholapka

Názov knihy: Mucholapka (2010)

Autor:
Dominik Dán

Vydavateľstvo: Slovart

Počet strán: 302

Rok vydania: 2010


Mucholapka je voľným pokračovaním Muchy. Celou knihou vlastne kriminalisti hľadajú vraha Cley Petresku, ktorú našli zavraždenú pred rokom. Na oddelení vrážd sa práve zaoberajú prípadom z obdobia Beštie - mužom vraždiacim staršie ženy priamo v ich bytoch, ktorý ich stále zásobuje prídelom nových prípadov. A v jeho tieni sa pohybuje muž, ktorý zabil päť žien...




Áno, čitateľné, ale oproti ostatným D. D. knihám takmer nulový zážitok. Žiadne vtipy, žiadne napätie - jedným slovom: slabé. Som sklamaná, pretože u Dána som zvyknutá na porciu napätia a sarkastického humoru a teraz som sa ho nedočkala. Nech som čítala ako som čítala, ani po prvých desiatich stranách, ani po sto stranách a nakoniec, ani na tých posledných nebolo po nich ani stopy.
 

Úprimne, často som sa do čítania musela nútiť.

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: